Assalamulaikum semua,

Nampak gayanya dah lama saya tak kemaskini blog tudung via online nie. Kepada anda yang setia mengunjungi blog ini, jutaan terima kasih saya ucapkan. Saya amat menghargai kunjungan anda semua.

Baru-baru ini, pihak tudung-online ada membawa masuk tudung terkini. Koleksi terbaru nie diberi nama Tudung Lycra Fatimah Zahra. Setakat ini, hanya terhad kepada 14 helai saja. Saiz yang boleh anda dapati ialah S hingga L.

Namun, ia bergantung pada warna dan corak. Jadi, siapa cepat dia yang dapat.


Berikut saya bawakan koleksi tudung Fatimah Zahra untuk anda:


TudungLycraKoreaFatimahZahraFZ01-03

TudungLycraKoreaFatimahZahraFZ04-06

TudungLycraKoreaFatimahZahraFZ07-09

TudungLycraKoreaFatimahZahraFZ10-12

TudungLycraKoreaFatimahZahraFZ13-14

Setiap satu tudung ini boleh anda dapatkan pada harga RM49. Semasa pembelian nanti, kod tudung yang perlu dimasukkan ialah FZ tau.

Manakala pada ruangan kod penuh tudung, sebagai contoh anda boleh masukkan FZ 03 ataupun FZ 05. Terpulanglah yang mana satu anda berkenan.

Akhir sekali, untuk sebarang pembelian ataupun pertanyaan lanjut anda boleh layari website Kedai Tudung Online.


Sekian, terima kasih. =)

Comment

ADA 0 KOMEN BERKAITAN POST INI

Post a Comment

Sekadar renungan bersama...

Islam mewajibkan kaum wanita memakai tudung sebagai salah satu cara untuk menjaga dan memelihara maruah mereka. Di samping itu, ianya adalah satu kewajipan syarak yang wajib dipatuhi.

Jika mengabaikannya, ia sebenarnya mampu memberi kesan negatif walaupun disangkal oleh kebanyakan wanita itu sendiri. Buktinya, ia telah menjadi punca terbesar berlakunya gejala sosial di kalangan wanita Islam sekarang.

Dari itu, kembalikanlah maruah wanita Islam masa kini kerana anda sajalah yang mampu mengubahnya.