Tudung Via Online

Salam Ceria kepada semua pembaca blog Tudung Via Online. Saya cuma ingin memaklumkan bahawa terdapat 300 helai tudung sedang dimasukkan ke web tudung-online. Mulai 10/01/2008, pihak tudung-online akan memasukkan koleksi tudung yang baru setiap hari.

Antara koleksi tudung terkini ialah tudung SpaQ berlian Gucci oktant, tudung sulam terkini eksklusif berlian oktant swarovski dan oktant Natasha, tudung Dr. Muzafar Shah dan pelbagai lagi koleksi yang menarik dan berkualiti untuk tatapan anda.
Anda boleh membeleknya di http://tudung-online.com

Selain itu, sekiranya anda masih tercari-cari aksesori untuk digayakan ke pelbagai majlis, anda boleh lihat di http://www.aksesori-online.com
Pelbagai koleksi gelang, rantai dan cincin yang boleh dilihat dan dimilikki.

Harap anda dapat menjumpai apa yang dicari selama ini. Semoga koleksi tersebut memberi nafas baru atau pun alternatif terbaik kepada anda.

Ahaah! Sekian saja buat kali ini. Salam dan jumpa lagi:)

Tudung Via Online

Comment

ADA 0 KOMEN BERKAITAN POST INI

Post a Comment

Sekadar renungan bersama...

Islam mewajibkan kaum wanita memakai tudung sebagai salah satu cara untuk menjaga dan memelihara maruah mereka. Di samping itu, ianya adalah satu kewajipan syarak yang wajib dipatuhi.

Jika mengabaikannya, ia sebenarnya mampu memberi kesan negatif walaupun disangkal oleh kebanyakan wanita itu sendiri. Buktinya, ia telah menjadi punca terbesar berlakunya gejala sosial di kalangan wanita Islam sekarang.

Dari itu, kembalikanlah maruah wanita Islam masa kini kerana anda sajalah yang mampu mengubahnya.