Assalamualaikum & Selamat Sejahtera,

Sempena cuti sekolah ni, pasti anda banyak menerima jemputan perkahwinan sana sini, kan? Bagi wanita bertudung, mungkin time sebegini anda memerlukan beberapa helai tudung baru.

Namun, disebabkan bajet yang agak terhad, sikit sebanyak ia membataskan hasrat anda untuk beli tudung baru. Untuk memenuhi keperluan anda tu, saya bawakan pula koleksi tudung dengan harga lelong dan penghabisan stok.

Seperti biasa, anda boleh layan dulu koleksi tudung daripada kedai tudung online kat bawah ni;


1. Tudung Farah AF Sulam Tebal

Kod Tudung - M2F


Stok lelong untuk tudung ni bari ditambah beberapa hari lepas. Kalau anda perasan, saya ada siarkan gambar tudung ni di sini.

Harganya masih sama iaitu RM79.


Kalau anda nak cari tudung dengan harga yang lebih murah, anda boleh tengok kat bahagian stok clearance. Tapi anda boleh beli hanya yang ada dalam gambar kat bawah ni jer. Lagi satu, pastikan ia masih available.


2. Tudung Stok Clearance

Kat bahagian stok clearance ni, ada macam-macam jenis. Campur-campur. Antaranya tudung campuran SpaQ, bunga tanjung, sulam swarovski dll.


Stok clearance 1




Stok clearance 2




Stok clearance 3


Tapi harganya ada 2 pilihan saja. Iaitu RM35 dan RM55. Senang jer nak bezakan, selain daripada tudung SC 16 - SC 19 harganya adalah RM55.

Oklah, saya nak rekomenkan tudung stok clearance saja kali ni. Antara tudung yang menjadi pilihan saya adalah SC 7, SC 9, SC 16, SC 20, SC 22 dan SC 24.

Setakat ni, apa yang saya rekomenkan, masih lagi available.

Sampai di sini dulu buat masa ni. Kalau ada tudung baru, saya post kemudian.


p.s: Kalau rasa-rasa nak beli tudung lelong, terus jer pegi kat sini.

Comment

ADA 0 KOMEN BERKAITAN POST INI

Post a Comment

Sekadar renungan bersama...

Islam mewajibkan kaum wanita memakai tudung sebagai salah satu cara untuk menjaga dan memelihara maruah mereka. Di samping itu, ianya adalah satu kewajipan syarak yang wajib dipatuhi.

Jika mengabaikannya, ia sebenarnya mampu memberi kesan negatif walaupun disangkal oleh kebanyakan wanita itu sendiri. Buktinya, ia telah menjadi punca terbesar berlakunya gejala sosial di kalangan wanita Islam sekarang.

Dari itu, kembalikanlah maruah wanita Islam masa kini kerana anda sajalah yang mampu mengubahnya.