Tudung Zabit merupakan salah satu jenis tudung bawal yang terdapat di pasaran. Walaupun namanya tak se-gah Tudung Manjalara, Tudung Nora Danish, Tudung Farah AF dan Tudung KLCC, bentuk susunan batuannya masih ada daya tarikan tersendiri. Menggayakan tudung yang mempunyai variasi susunan batuan yang berlainan pastinya membuatkan penampilan anda sentiasa fresh. Lebih-lebih lagi, jika anda wanita bertudung yang sering memenuhi undangan majlis tertentu.

Jadi, tak rugi anda turut memuatkan tudung zabit nie ke dalam koleksi peribadi. Sama seperti tudung popular yang lain, ia turut diperbuat daripada kain bawal Jepun no.1. Untuk kepuasan anda, saya sertakan beberapa helai tudung zabit pilihan yang ada kat e tudung dot com.


 
Rajah 1: Tudung Zabit 1079

  
Rajah 2: Tudung Zabit 1080

 
Rajah 3: Tudung Zabit 1081

Rajah 4: Tudung Zabit 1082

  
Rajah 5: Tudung Zabit 1085

Rajah 6: Tudung Zabit 1086


Kesemua tudung di atas diberikan diskaun sebanyak 20%. Iaitu RM37 sehelai. Tapi saya tak sure sampai bila anda diberikan kelebihan tersebut.

Macamner, ada yang berkenan di hati tak?? Kalau ader, anda boleh dapatkannya di e tudung dot com.

Untuk melihat koleksi penuh, anda terus jer jengah kat SINI.

Jumpa Lagi!

Comment

ADA 2 KOMEN BERKAITAN POST INI

  1. Anonymous On December 31, 2008 at 3:19 AM

    pas ni boleh la buat tudung kombinasi-mawi ekin...hehehe

      Anonymous On December 31, 2008 at 4:17 PM

    @ shamxo : Haah... kan. Gerenti meletup punyerlah. :D

     

Post a Comment

Sekadar renungan bersama...

Islam mewajibkan kaum wanita memakai tudung sebagai salah satu cara untuk menjaga dan memelihara maruah mereka. Di samping itu, ianya adalah satu kewajipan syarak yang wajib dipatuhi.

Jika mengabaikannya, ia sebenarnya mampu memberi kesan negatif walaupun disangkal oleh kebanyakan wanita itu sendiri. Buktinya, ia telah menjadi punca terbesar berlakunya gejala sosial di kalangan wanita Islam sekarang.

Dari itu, kembalikanlah maruah wanita Islam masa kini kerana anda sajalah yang mampu mengubahnya.