Hari nie saya nak fokus kat Tudung Viva jer. Ada gak yang sebut tudung segitiga. Ataupun pelbagai nama lain bagi menarik perhatian pembeli. Walau apapun nama yang anda panggil, kat sini saya akan stick dengan nama tudung viva. Harap anda aiman tak kisah. : )

Untuk makluman anda, e-tudung dot com telah memasukkan beberapa helai tudung viva ni kat website mereka. Antara warna yang boleh anda dapatkan spt;


Rajah 1: Tudung Viva 1072




Rajah 2: Tudung Viva 1073




Rajah 3: Tudung Viva 1074




Rajah 4: Tudung Viva 1075




Rajah 5: Tudung Viva 1078




Warna tudung kat Rajah 1 - 3 tu agak jarang didapati, kan? Kalau anda dah ada busana yang sesuai, mungkin boleh pertimbangkan untuk mendapatkannya. : )

Ia berharga RM44 selepas diskaun 20%. Untuk kos penghantaran pula, anda perlu menambah lagi RM5.

Sebenarnya ada 4 lagi koleksi tudung viva selain di atas. Iaitu warna biru, hijau, pink dan krim. Anda boleh lihat koleksi penuh di SINI.

Jumpa lagi nanti dengan koleksi lain!

Comment

ADA 0 KOMEN BERKAITAN POST INI

Post a Comment

Sekadar renungan bersama...

Islam mewajibkan kaum wanita memakai tudung sebagai salah satu cara untuk menjaga dan memelihara maruah mereka. Di samping itu, ianya adalah satu kewajipan syarak yang wajib dipatuhi.

Jika mengabaikannya, ia sebenarnya mampu memberi kesan negatif walaupun disangkal oleh kebanyakan wanita itu sendiri. Buktinya, ia telah menjadi punca terbesar berlakunya gejala sosial di kalangan wanita Islam sekarang.

Dari itu, kembalikanlah maruah wanita Islam masa kini kerana anda sajalah yang mampu mengubahnya.