Ini merupakan hari pertama tahun 2011. Moga ia menjadi permulaan yang memberansangkan buat anda semua. Dalam segenap sudut kehidupan. Baik dari segi amalan dunia akhirat, kesihatan, kecantikan, ilmu pengetahuan, kewangan, kekeluargaan mahupun persahabatan.

Setelah agak lama tak kemaskini blog ini, saya nak kongsi 13 helai kemeja batik lelaki daripada fabrik jacquard. Saiz yang ada bermula dari M hinggalah XXXL.


Namun untuk saiz M, hanya ada 2 helai saja. Anda boleh tengok di bawah ini;






Tapi kalau anda nak cari kemeja batik yang bersaiz besar, pilihannya lebih banyak. Sila tengok koleksi selanjutnya yea..













Jika anda berkenan dengan mana-mana kemeja batik di atas, boleh dapatkannya di SuteraSongketdotCom.

Bila tiba di laman web tersebut, anda klik pada bahagian Kemeja Batik untuk maklumat lanjut.



Sekarang, anda terus ke SINI untuk ke halaman yang saya maksudkan di atas. :D



P.S: Ada lagi 16 helai kemeja batik yang anda belum tengok. Esok saya tempek dalam blog ni. Jangan lupa singgah tau. Terima kasih. :)

Comment

ADA 0 KOMEN BERKAITAN POST INI

Post a Comment

Sekadar renungan bersama...

Islam mewajibkan kaum wanita memakai tudung sebagai salah satu cara untuk menjaga dan memelihara maruah mereka. Di samping itu, ianya adalah satu kewajipan syarak yang wajib dipatuhi.

Jika mengabaikannya, ia sebenarnya mampu memberi kesan negatif walaupun disangkal oleh kebanyakan wanita itu sendiri. Buktinya, ia telah menjadi punca terbesar berlakunya gejala sosial di kalangan wanita Islam sekarang.

Dari itu, kembalikanlah maruah wanita Islam masa kini kerana anda sajalah yang mampu mengubahnya.