Salam pertemuan kepada semua. Terima kasih kerana sudi menjengok ke sini. Terima kasih saya ucapkan.

Hari ini saya seperti terpanggil untuk menulis di sini. Mulanya hari ini, saya hanya nak cari bahan baru untuk 'posting' akan datang. Tapi, tengah dok cari punya cari, tetiba pulak terjumpa satu website baru. Macam best gak bunyinya! He..he..

Nak tau apa yang saya jumpa? Jeng...Jeng..Jeng. Rahsia Dara Wanita:p

Orang lelaki mesti suka bab-bab macam nih! Inilah salah satu cara terbaik untuk mencari dan mengenali calon atau bakal isteri yang diidam-idamkan. Tak gitu?

Pada wanita-wanita di sana, saya terlebih mohon maaflah jika topik hari ini menyebabkan ketidakselesaan anda. Bukannya apa, niat saya cuma ingin berkongsi pengetahuan jer. Apa-apa pun, saya harap dengan adanya topik ni, para wanita lebih sedar, serius, berhati-hati dan terus berusaha untuk mengekalkan mahkota diri anda. Itulah kurniaan yang sepatutnya anda pelihara sebaik mungkin.

Ok lah, jom berbalik pasal Rahsia Dara Wanita. Sebenarnya saya cuma ingin membuat sikit ulasan atau pun rumusan jer pasal website yang saya jumpa ni. Ia adalah sebuah e-book Rahsia Dara Wanita! So, jangan takutlah, takde apa yang nak dirisaukan. Rileks jer:)

Melalui Rahsia Dara Wanita ni, ia akan membongkar tentang rahsia mengenal dara seseorang wanita melalui rambut, dahi, mata, bibir, pipi, hidung, telinga, leher...
Ehh... boleh kata semualah bahagian anggota tubuh badan seseorang wanita tu.
Menariknya, sebahagiannya ada ditunjukkan gambar. Selebihnya bahagian yang sensitif tu takde lah ditunjukkan gambar. Kang ada yang salah guna pulak:)

Satu lagi, ada juga diselitkan amalan al-Fatihah untuk pasangan yang terlanjur dah ingin bertaubat! Wah! Bagus juga yer panduan ni. Mudah-mudahan bermanfaat untuk semua ni.

Sedikit berita gembira untuk anda, keterangan yang dipaparkan mempunyai ketepatan hampir 90%. Kira baguslah tu. Manalah ada benda yang sempurna dalam dunia ni, ye tak?
Hanya Tuhan saja yang Maha Mengetahui.

Diringkas cerita, melalui e-book Rahsia Dara Wanita ni, anda akan didedahkan beberapa tips yang amat berguna untuk mengenal dara seseorang.

Antaranya ialah:

Tips 1:
Rambut- menguji rambut yang dipanggil sebagai rambut dara. Psst..Biasanya teknik ni dipakai oleh mak andam!

Tips 2:
Dahi- menilai kedutan yang terdapat di dahi seseorang wanita tu.

Tips 3:
Mata- melalui kelopak matanya.

Tips 4:
Bibir- melalui ulas bibir, bentuk, warna. Psst...juga diselitkan tips mengenai bagaimana pasangan anda akan tunduk melalui sentuhan di bibir.

Tips 5:
Pipi- melalui garisan yang ada di pipi.

Tips 6:
Hidung- melalui warna dihujung hidung.

Tips 7:
Leher- melalui garis halus dan liang roma.

Tips 8:
Telinga- melalui cuping telinga.

Tips 9:
Buah dada- melalui bentuk dan kedudukan puting, warna(menunjukkan sama ada pernah dihisap atau tidak walaupun sekali!)

Tips 10:
Tangan- melalui garis di tangan, ibu jari dan rahsia bersalam untuk perkenalan kali pertama. (Klu-jari manis).

Tips 11:
Tumit- melalui bahagian bawah tumit.

Tips 12:
Pinggul- bentuk kedudukan dan kekentalan.

Tips 13:
Alat sulit- warna, kedudukan lubang faraj dan kesakitan dialami si dara ketika melakukan hubungan intim kali pertama.

Tips 14:
Cukup-cukuplah tu. He...he..Jangan marah, nanti cepat tua! (Tips gak tu, walaupun ramai yang dah tau)

Sebenarnya apa yang dipaparkan bertujuan untuk mendidik dan menyampaikan ilmu yang bermanfaat kepada semua. Ia bukan bertujuan untuk mengaibkan mana-mana individu terutamanya wanita. Tak baik tau buat macam tu, betul tak?

So, kepada sesiapa yang dah tau tips seperti di atas, saya nasihatkan anda jangan pulak menyalahgunakan benda tersebut. Gunakanlah ke arah kebaikan, dapat gak pahala.

Ok lah, kalau anda nak tahu lebih lanjut boleh terus ke http://www.rahsiadara.com untuk maklumat lanjut.

Ahaah! Harap anda dah ada satu peluang untuk belajar satu perkara baru yang jarang-jarang didedahkan atau di'expose' oleh mana-mana pihak. Kalau anda dah dapat ilmu-ilmu tu, saya tegaskan sekali lagi agar dapat menggunakannya ke jalan yang benar yer.

Sekian dulu buat masa ni, wassalam.

Comment

ADA 1 PANDANGAN MENARIK DI SINI

  1. Anonymous On March 8, 2015 at 10:17 PM

    Ebook ini dah tak wujud lagi. Di manakah saya boleh dapatkan ebook ini?

     

Post a Comment

Sekadar renungan bersama...

Islam mewajibkan kaum wanita memakai tudung sebagai salah satu cara untuk menjaga dan memelihara maruah mereka. Di samping itu, ianya adalah satu kewajipan syarak yang wajib dipatuhi.

Jika mengabaikannya, ia sebenarnya mampu memberi kesan negatif walaupun disangkal oleh kebanyakan wanita itu sendiri. Buktinya, ia telah menjadi punca terbesar berlakunya gejala sosial di kalangan wanita Islam sekarang.

Dari itu, kembalikanlah maruah wanita Islam masa kini kerana anda sajalah yang mampu mengubahnya.