Salam Ceria dan Selamat Sejahtera,

Koleksi tudung terkini kembali lagi! Kali ini, koleksi tudung terkini Julai 2008 pula yang menanti anda. Harap anda selesa walaupun terpaksa membelek-belek melalui skrin komputer jer. :D

Sebelum itu, kepada anda yang pernah ke laman web Tudung-Online.com, pasti perasan yang ia berwajah baru. Untuk itu, saya akan sertakan link terus ke page koleksi tudung yang baru dimasukkan untuk memudahkan anda. Tapi, saya sarankan anda daftarkan diri dulu di Tudung-Online.com supaya tak terlepas segala update terkini.


Gambarajah di atas menunujukkan Tudung Sulam Cute Berlian Ori Natasha Colour. Kodnya VIP4.

Mungkin anda patut berikan lebih perhatian terhadap VIP4 331, 332, 333, 340, 368 dan 372. Setakat ini, semua yang saya nyatakan masih boleh dimilikki. Harga yang ditawarkan ialah RM65 sehelai.

Ooh, ya! Untuk tudung VIP4 368 dan 368 tiada di dalam gambar di atas. Ia boleh anda lihat di SINI (skrol skit ke bawah dan lihat pada kod VIP4).


Seterusnya, dua kolesi tudung di atas adalah dari jenis Tudung Sulam MIRC Berlian Natasha. Kod tudungnya MB dan dijual pada harga RM59 sahaja.

Sebenarnya ada pelbagai lagi pilihan, tapi saya recommend kat anda yang di atas iaitu MB 286 dan 287.


Ini pula adalah Tudung Sulam Cute Oktant Natasha Colour Gred B. Kodnya DTN3 dan boleh dimilikki pada harga RM55.

Saya syorkan DTN3 80. Warna ni cantik tetapi agak sukar diperolehi.

Baiklah, jika anda ingin lebih pilihan dari jenis koleksi dan kod-kod di atas, sila ke SINI.

Segmen berikutnya ialah terletak di bahagian Tudung Bawal - Simple Plain. (Sila rujuk pada bahagian tepi kiri yang berwarna biru muda dengan tulisan berwarna hitam kat Tudung-Online.com)


Pada bahagian Simple Plain ini, saya tunjukkan satu koleksi yang berkonsepkan clean anda simple. Ia adalah Tudung Oktant Colour Natasha Bunga.

Untuk koleksi ini, saya tak berani nak syorkan yang mana satu sebab semuanya ok dan cantik. Tapi saya pasti yang VIP1 453, 454, 459, 460, 46I dan 462 menjadi pilihan ramai.

Saya mengatakannya kerana sepanjang tahun ini, warna seperti itu laris macam pisang goreng panas. Memang hot!

Kod tudung ni ialah VIP1 dan berharga RM65 per helai.

Akhir sekali, saya sertakan sekali koleksi tudung yang sentiasa hot dan mendapat tempat di kalangan wanita masa kini iaitu Tudung Oktant Natasha Ori.

Saya telah banyak kali mengulasnya, harap anda layan jer gambar di bawah ni yer. :D







Seperti yang saya katakan sebelumnya, koleksi jenis ini memang cepat habis dan sering dimasukkan semula oleh pihak Tudung-Online.com kerana permintaan terhadapnya amat menggalakkan.

Jika anda berminat, kodnya MB5 dan harga istimewa tetap RM55.

Oklah, untuk melihat lebih lagi tudung yang berkod VIP1 dan MB5, sila teruskan pengembaraan anda di SINI



Ahaah! Sampai berjumpa lagi. Akhir kata, nikmatilah semua koleksi tudung terkini yang ada ni!

Sekian, terima kasih.

Wassalam.

Comment

ADA 1 PANDANGAN MENARIK DI SINI

  1. Unknown On July 2, 2017 at 11:10 PM

    Kat mana ye blh beli tudung ni?

     

Post a Comment

Sekadar renungan bersama...

Islam mewajibkan kaum wanita memakai tudung sebagai salah satu cara untuk menjaga dan memelihara maruah mereka. Di samping itu, ianya adalah satu kewajipan syarak yang wajib dipatuhi.

Jika mengabaikannya, ia sebenarnya mampu memberi kesan negatif walaupun disangkal oleh kebanyakan wanita itu sendiri. Buktinya, ia telah menjadi punca terbesar berlakunya gejala sosial di kalangan wanita Islam sekarang.

Dari itu, kembalikanlah maruah wanita Islam masa kini kerana anda sajalah yang mampu mengubahnya.