Malam tadi, saya ada singgah jap kat kedai tudung online. Nak tengok kalau-kalau ada tudung yang baru masuk. Nampaknya belum ada lagi, brooch baru ade la. Ahha! Tapi ada berita gumbira buat anda yang minat sangat kat Tudung Farah AF ni. Crazy sales sedang berlansung di mana anda diberikan diskaun sehingga RM11 untuk sehelai tudung!

Saya kurang pasti tawaran ni sampai bila. Cuma 2 jenis tudung bawal murah yang terlibat dalam crazy sales ni. Ape-ape hal pun, saya tunjukkan semula koleksi tu di bawah. Jom tengok! :)


1. Tudung Farah AF Casing Steel Colour Sulam Oktant Casing Sadur Ori


Tudung Farah AF MCF 1



Tudung Farah AF MCF 2



Tudung Farah AF MCF 3



Kesemua tudung di atas ni kodnya adalah MCF. Harga asalnya RM69. Sempena crazy sales, anda jimat RM11 dan anda dah boleh memesannya pada harga RM58 sehelai.


2. Tudung Farah AF Bersulam Tebal Oktant Casing Sadur Ori 4


Tudung Farah Af M2F 1



Tudung Farah Af M2F 2



Tudung Farah Af M2F 3



Tudung Farah Af M2F 4



Kod tudung yang kedua ni pula adalah M2F. Biasanya ia dijual pada harga RM66. Sepanjang berlansungnya crazy sales anda berpeluang mendapatkannya dengan harga RM56 sehelai. Dah boleh jimat 10 ringgit kat situ, kan?


Jikalau aku anda perhatikan, ada sesetengah tudung yang saya tandakan dengan "\" berwarna coklat. Maksudnya tudung tu dah di"chopp". Sama ada ia dah dipesan atau pun dah terjual.

Sebaliknya, kalau anda ingin mendapatkan tudung yang dipaparkan kat atas tu, sila klik di kedai tudung online. Jika anda belum mendaftar, sila daftar dahulu. Kemudian, barulah membuat pesanan, ok.



p.s: Ingat kod tudung supaya anda tak tersalah memesan nanti.

Comment

ADA 0 KOMEN BERKAITAN POST INI

Post a Comment

Sekadar renungan bersama...

Islam mewajibkan kaum wanita memakai tudung sebagai salah satu cara untuk menjaga dan memelihara maruah mereka. Di samping itu, ianya adalah satu kewajipan syarak yang wajib dipatuhi.

Jika mengabaikannya, ia sebenarnya mampu memberi kesan negatif walaupun disangkal oleh kebanyakan wanita itu sendiri. Buktinya, ia telah menjadi punca terbesar berlakunya gejala sosial di kalangan wanita Islam sekarang.

Dari itu, kembalikanlah maruah wanita Islam masa kini kerana anda sajalah yang mampu mengubahnya.