Untuk makluman anda, jualan cuci kedai di Sutera Songket masih lagi berlangsung seperti yang dirancangkan. Jikalau anda sedang tercari-cari blouse yang bermotifkan batik, apakata jenguk dulu koleksi blouse sutera crepe dari Terengganu di bawah ini.


koleksi blouse sutera crepe 1




koleksi blouse sutera crepe 2




koleksi blouse sutera crepe 3




koleksi blouse sutera crepe 4




Koleksi blouse di atas ni boleh anda dapati pada harga RM89 sehelai. Jika anda menggayakannya bersama seluar pasti lebih menarik.

Namun, semasa saya sedang menulis ni, stok yang ada dalam 10 helai saja. Antaranya BL4, BL5, BL6, BL7, BL8, BL10, BL12 dan BL13. Lagi 2 helai saya tak tunjukkan di sini.

Jika anda berminat, boleh melayari laman sutera songket di sini untuk melihatnya ataupun meneruskan urusan pembelian serta penghantaran. :)

Comment

ADA 0 KOMEN BERKAITAN POST INI

Post a Comment

Sekadar renungan bersama...

Islam mewajibkan kaum wanita memakai tudung sebagai salah satu cara untuk menjaga dan memelihara maruah mereka. Di samping itu, ianya adalah satu kewajipan syarak yang wajib dipatuhi.

Jika mengabaikannya, ia sebenarnya mampu memberi kesan negatif walaupun disangkal oleh kebanyakan wanita itu sendiri. Buktinya, ia telah menjadi punca terbesar berlakunya gejala sosial di kalangan wanita Islam sekarang.

Dari itu, kembalikanlah maruah wanita Islam masa kini kerana anda sajalah yang mampu mengubahnya.