Saya nak update sikit lagi pasal jualan cuci kedai di Sutera Songket. Kali ni saya nak paparkan koleksi pareo moden pula. Pada pandangan saya, ia agak cantik. Memang cun melecun. Tu yang tak sabar-sabar nak tunjukkan kat anda semua. :)


Sebelum tu, lebih baik saya beritahu dulu apa dia ciri-ciri pareo moden ni. Bajunya diperbuat daripada kain sutera chiffon. Bahagian kain pula dari jenis fabrik sutera jacquard.


Bercerita mengenai saiz pula, ia didatangkan dengan satu saiz sahaja iaitu "free size".


Imej Pareo Moden 1 - Free Size




Imej Pareo Moden 2 - Free Size




Imej Pareo Moden 3 - Free Size




Semua koleksi pareo moden di atas boleh anda dapati pada harga RM195 sepasang. Setakat ini, pilihan yang masih ada dalam stok adalah PR1, PR2, PR3, PR6, PR9 dan PR10.


Dan pareo moden yang saya maksudkan cun melecun tu adalah PR2 dan PR9. Rekaan dan kombinasi warna yang elegan dan sesuai untuk menyerlahkan penampilan anda.


Anda boleh menempahnya sekarang sebelum diambil orang di sini. :)

Comment

ADA 0 KOMEN BERKAITAN POST INI

Post a Comment

Sekadar renungan bersama...

Islam mewajibkan kaum wanita memakai tudung sebagai salah satu cara untuk menjaga dan memelihara maruah mereka. Di samping itu, ianya adalah satu kewajipan syarak yang wajib dipatuhi.

Jika mengabaikannya, ia sebenarnya mampu memberi kesan negatif walaupun disangkal oleh kebanyakan wanita itu sendiri. Buktinya, ia telah menjadi punca terbesar berlakunya gejala sosial di kalangan wanita Islam sekarang.

Dari itu, kembalikanlah maruah wanita Islam masa kini kerana anda sajalah yang mampu mengubahnya.